Rodzice
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Proza
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Poezja
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Autor
Grzybek Renata
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
(4)
Gulewicz Artur (1978- )
(2)
Kalina Agata
(2)
Szyfter Maria
(2)
Baroncelli Silvia
(1)
Biemmi Irene
(1)
Fita Aneta
(1)
Forssén Ehrlin Carl-Johan (1978- )
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Karaszewska Justyna (1988- )
(1)
Kłos Joanna
(1)
Lange-Rachwał Magdalena
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Panczakiewicz Paweł/PANCZAKIEWICZ ART. DESIGN
(1)
Steede Kevin
(1)
Szwajkowska Elżbieta
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Vintrafors Katarina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dzieci
(953)
0-5 lat
(641)
6-8 lat
(628)
Dorośli
(184)
9-13 lat
(150)
Rodzice
(12)
Młodzież
(97)
14-17 lat
(62)
18+
(27)
Szkoły podstawowe
(15)
Szkoły średnie
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Logopedzi
(4)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
Szkoły ponadgimnazjalne
(3)
Chłopcy
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Kobieta
(2)
Proza
(2)
Przedszkola
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Terapeuci
(2)
16+
(1)
5-8 lat
(1)
6 - 8 lat
(1)
6-9 lat
(1)
9-10 lat
(1)
Administracja publiczna
(1)
Dzici
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Inżynierowie
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 4
(1)
Klasa 5
(1)
Klasa 6
(1)
Klasa 6.
(1)
Literatura angielska
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Prawnicy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Dzieci
(3)
Język polski
(2)
Korekcja mowy
(2)
Mowa
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dźwięk
(1)
Logopedia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Przyjaźń
(1)
Pucio (postać fikcyjna) DBN
(1)
Płeć
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wymowa
(1)
Zabawa
(1)
Zwierzęta
(1)
Śpiew
(1)
Życie codzienne
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Poradnik
(2)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wiersze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Bąbelki)
(Akademia Inteligentnego Malucha)
Opowiadanie dla 4-6 latków z poradami psychologa. Dziewczynki lubią wszystko, co jest różowe, bawią się tylko lalkami i chcą być księżniczkami. Chłopcy najbardziej lubią kolor niebieski, najchętniej bawią się samochodami i ciągle grają w piłkę nożną. Naprawdę? Ola i Olek są innego zdania…
"Bąbelki" to seria opowiadań dla dzieci w wieku 3-6 lat, wzbogaconych o komentarze psychologa dziecięcego dotyczące zagadnień poruszanych w historyjkach. Tematyka książek powiązana jest z problemami, które dzieci natrafiają w swoim młodym życiu i nie do końca wiedzą, jak sobie z nimi radzić. Rozwiązanie podsuwa im każda z prezentowanych opowieści. "Bąbelki" to również doskonały sposób na zaproszenie dzieci do wspólnego poznawania liter, a nawet czytania! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Maurycy jest zwykłym chłopcem, który lubi jeździć na rowerze ,wspinać się na drzewa i bawić z przyjaciółmi. Właśnie przeniósł się z rodziną do nowego miasta, więc czeka go wiele nowych wyzwań i nieznanych wcześniej emocji… Ten tydzień naprawdę będzie wywrócony do góry nogami! Na szczęście Maurycy ma wokół siebie bliskich, którzy pomogą mu przetrwać ten czas i nauczyć się, jak radzić sobie z tęsknotą, bólem i strachem. Dzielny Maurycy i jego tydzień do góry nogami to niezwykła książka, która pomoże dzieciom radzić sobie z trudnymi sytuacjami. Bazując na psychologii behawioralnej i technikach komunikacji, uczy również rodziców, jak rozmawiać z dzieckiem, kiedy jest smutne, i jak wprowadzić je w spokojniejszy, szczęśliwszy nastrój nawet w najtrudniejszych sytuacjach. [wydawca.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Opowiadać)
Poznajcie Pucia i jego bliskich! Ten sympatyczny maluch jest ulubionym towarzyszem dzieci w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Piąta część przygód Pucia to dla dzieci potrafiących już mówić okazja do ćwiczenia umiejętności opowiadania. Zachętą do tego są perypetie związane z pojawieniem się nowego członka rodziny. Pod każdą dużą ilustracją znajdują się dodatkowe obrazki mobilizujące do opisywania przeżyć bohaterów własnymi słowami, a także pytania skłaniające do rozmowy z rodzicem na temat szczególnie interesujący każdego malucha: własne przyjście na świat. Opowiadanie wymaga m.in. rozumienia związków przyczynowo-skutkowych i relacji czasowych. Możemy dzieciom pomóc, zadając pytania typu: „Co się wydarzyło na początku?”, „Co potem zrobił Pucio?”, „ Dlaczego?” oraz używając zwrotów: „najpierw”, „później”, „na koniec”. Przede wszystkim jednak pozwólmy swoim pociechom na samodzielność w opowiadaniu, zadawaniu pytań i wyjaśnianiu napotkanych w książce sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bajki logopedyczne misia Api / Agata Kalina, Maria Szyfter ; ilustracje Artur Gulewicz. - Kraków : Wydawnictwo Greg, [2021]. - 61, [3] strony, [1] karta tablic złożona : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
(Ładnie i Składnie)
Miś API nauczy Wasze dzieci poprawnie mówić! Kto to jest miś API? To najlepszy przyjaciel każdego dziecka, niesforny i pocieszny łobuziak, który przeżywa liczne przygody ze swoimi przyjaciółmi. Ten wesoły towarzysz każdej bajki pomoże dziecku wytrenować narządy artykulacyjne, wyćwiczyć wszystkie głoski tak, że niepostrzeżenie mowa dziecka stanie się poprawna. Książka zawiera bajki dla dzieci w wieku od 2 do 4 lat, jest idealna na początek procesu nabywania mowy, jak i podczas ćwiczenia kolejno pojawiających się głosek. W środku znajduje się mnóstwo ćwiczeń, zadań, dialogów z misiem, zabaw ruchowych i propozycji dodatkowych aktywności, które pomogą dziecku opanować daną głoskę lub poprawić wymowę. Dodatkowo autorki podpowiadają, kiedy warto wybrać się do specjalisty. W tej pięknie ilustrowanej książce znajduje się pacynka misia API, gotowa do zabawy. Polecamy wszystkim rodzicom, logopedom, terapeutom! [Wydawnictwo Greg, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bajki logopedyczne misia Api 4-6 lat / Agata Kalina, Maria Szyfter ; ilustracje: Artur Gulewicz. - Kraków : Wydawnictwo Greg, [2020]. - 63, [1] strona, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 26 cm.
Nabywając tę książkę, kupiliście swoim pociechom nowego przyjaciela. Przyjaciela typowego w formie, bo to przecież zwykły miś, a jednak nietypowego w swojej misji - jaką jest pomoc maluchom w ćwiczeniach logopedycznych. Dziecko, przeżywając razem z Misiem Api jego przygody, zaupełnie naturalnie powtarza po nim różne słowa, bez żadnych nakazów nawiązuje z nim dialog, dla własnej przyjemności wykonuje te same czynności, co miś... czyli całkowicie nieświadomie realizuje ćwiczenia logopedyczne, świetnie się przy tym bawiąc!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po co waszym dzieciom edukacja i jakiej edukacji wymaga od nas wszystkich przyszłość? Jak uczy się mózg dziecka? Od czego zależy motywacja wewnętrzna? Jak tworzyć dzieciom warunki do uczenia się? Jak rozwijać potencjał waszych dzieci? Jak przejść od kultury nauczania do kultury uczenia się w szkole i w domu? Jak uczyć dzieci szczęścia? Co ma wspólnego miłość bezwarunkowa z edukacją? I w końcu dlaczego i jak rodzice mogą zmieniać edukację swoich dzieci? Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem nie tylko odpowiada na te i wiele innych pytań. Prezentuje także praktyczne i proste do wprowadzenia w domach oraz szkołach rozwiązania, dzięki którym wasze dzieci same będą się chciały uczyć i rozwijać. Pozwolą one wam i waszym dzieciom inaczej spojrzeć na edukację i dostrzec w niej to, co naprawdę istotne - a na co obecnie niemal zupełnie nie zwraca się uwagi w systemowym procesie edukacji. [www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Dziecka)
Mimo że rodzice pragną jak najlepiej wychować swoje dzieci, czasem popełniają poważne błędy wychowawcze. Kevin Steede w tym mądrym i praktycznym poradniku opisuje metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach, związanych z rodzicielstwem. opierając się na własnych doświadczeniach (autor jest ojcem kilkuletniej dziewczynki), omawia najczęstsze błędy popełniane przez rodziców. Zwraca im uwagę, że dzieci należy kochać takimi, jakie są, a nie realizować poprzez nie własne marzenia i zaspokajać ambicje. Nie tylko wymienia błędy wychowawcze, ale też radzi, jak je naprawiać oraz jak rozwijać zdrowe relacje między dorosłymi i ich dziećmi. Robi to w sposób przyjacielski i spontaniczny. Lektura książki przekonuje nas, że możemy być wspaniałymi rodzicami. Trzeba tylko chcieć poświęcić trochę więcej uwagi dzieciom, ich problemom, troskom i radościom. Książka jest napisana prostym i obrazowym językiem. Wiele w niej przykładowych dialogów i scenariuszy pisanych przez życie, obrazujących nasze własne kontakty z dziećmi. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naśladowanie odgłosów to jedne z pierwszych prób porozumiewania się dziecka z otoczeniem i jest ono bardzo ważne w rozwoju jego mowy. Wierszyki z wyrazami dźwiękonaśladowczymi z tej książki można wykorzystać do zabaw stymulujących ogólny rozwój językowy dziecka, ale mogą być jednocześnie ćwiczeniami logopedycznymi dla najmłodszych. Wierszyki zostały ułożone w kolejności alfabetycznej, ze względu na występujący w nich wyraz dźwiękonaśladowczy, co z pewnością ułatwi zarówno rodzicom, jak i terapeutom wyszukanie odpowiedniej rymowanki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej